Minden 25.000 Forintot meghaladó megrendelést INGYEN házhozszállítunk!

KÉRDÉSED LENNE? KERESS MINKET!

+36 30 650 9830info@csacskamesebolt.hu  |  2096. Üröm Fő u. 39.

Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
5 990 Ft

Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső

Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső
ÜF

Amennyiben kérdésed lenne a termékkel kapcsolatban vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 650 9830-as számon (9:00-17:30) vagy írj nekünk messenger üzenetet a jobb alul található Messenger ikon segítségével!

Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső

A kerítésen túl zöldebb a kert?
Mozgasd az állatokat a játéktáblán, hogy mielőbb megtalálják a számukra finom élelmet. Ki lesz a gyorsabb: a teknősök vagy a nyúl? Egy szórakoztató logikai játék mágneses tartozékokkal fém utazódobozban, amiből nem szóródnak szét az alkatrészek! Igazi agytorna 48 feladványon keresztül!

Találd meg az állatok helyét a bárkában!

A praktikus könyv alakú mágneses "játéktér" és a kis mérete miatt ideális utazójáték!

Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell őket helyezned. 48 feladvány 4 különböző nehézségi szinten.


Ajánlott életkor: 5 éves kortól

Korcsoport
5 éves kortól
Nem
Unisex
Várható szállítási idő
2024.11.25
Add le rendelésed!
Boltban azonnal átvehető
5 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 120 Ft
Részletek

Smart Games - Magnetic Travel - Kerti kereső

Logikai készségfejlesztő 48 db feladvánnyal, tökéletes útitárs.

A játék menete:
1. Válassz egy feladványt! Válogasd ki, mely elemekre lesz szükséged és helyezd el a teknősbékákat, nyúlakat és kerítéseket a játéktáblán, a jelzett módon.
2. Helyezd a teknősbékákat és a nyulat, az állattal azonos színű növények által jelzett helyzetbe. Az állatok vízszintesen vagy függőlegesen csúszhatnak egy üres, szomszédos négyzetre. A nyúl vízszintesen vagy függőlegesen átugorhat egy teknősön egy üres négyzetre. Egyetlen állat sem tud átugrani azonban a kerítésen!
3. Ha minden állat elérte a véghelyzetét, megtaláltad a helyes megoldást, amit a feladvány füzet végén, a megoldásoknál le is ellenőrizhetsz!

Ajánlott korosztály: 5 éves kortól

Játékosszám: 1 fő
A játék tartalmaz: 1 db fém játéktábla, mely tároló doboznak is használható, 5 db mágneses teknősbéka, 1 db mégneses nyúl, 4 db mágneses kerítés, 1 db füzet 48 kihívással és megoldással.

Az alábbi kognitív képességeket fejleszti:

 


Adatok
Gyártó
Smart Games
Cikkszám
SGT2003
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra
Hasonló termékek