Minden 25.000 Forintot meghaladó megrendelést INGYEN házhozszállítunk!

KÉRDÉSED LENNE? KERESS MINKET!

+36 30 650 9830info@csacskamesebolt.hu  |  2096. Üröm Fő u. 39.

MARBUSHKA Séfek
MARBUSHKA Séfek
10 900 Ft

MARBUSHKA Séfek

MARBUSHKA Séfek
MARBUSHKA Séfek
MARBUSHKA Séfek
MARBUSHKA Séfek
MARBUSHKA Séfek
ÜF

Amennyiben kérdésed lenne a termékkel kapcsolatban vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 650 9830-as számon (9:00-17:30) vagy írj nekünk messenger üzenetet a jobb alul található Messenger ikon segítségével!

Tudod, hogy hány cukkini kell egy csokitortához? Nem baj, ha most nem ugrik be, a játék során erre úgyis fény derül! Jobbnál jobb ételeket készíthetsz jobbnál jobb pontszámokért. Kipróbálhatod, hogy milyen szakács lennél egy forgalmas konyhában ahol a többi séffel versenyre kell kelned a legjobb konyhapultokért és a hozzávalók megszerzéséért. Több helyszínen zajlanak az események, és a végén látni fogod, hogy az ételek elkészítése valójában komoly stratégiai feladat!

Korcsoport
7 éves kortól
Nem
Unisex
Várható szállítási idő
2024.10.09
Add le rendelésed!
Boltban azonnal átvehető
10 900 Ft
A vásárlás után járó pontok: 218 Ft
Részletek

Játékszabály letöltése: MAR09-MARBUSHKA-Sefek-Jatekszabaly.pdf

Izgalmas stratégiai társasjáték magyar gyártótól. 

Ajánlott életkor: 7 éves kortól

Játékosok száma: 2-6 játékos

Játékidő: kb 25 perc

Játékszabály: 

A játék előkészülete (fig. 1):
Válasszátok ki, hogy melyik szakáccsal szeretnétek lenni, és vegyétek magatokhoz:
– a szakácsot,
– a szakácsot ábrázoló kártyát,
– és a hozzá tartozó három akciójelző korongot.
A szakácsokat, akik nem szerepelnek a játékban, és a hozzájuk tartozó elemeket (korongok, szakács
kártyák) tegyétek vissza a dobozba.
A hozzávalók pakliját meg az ételek pakliját is jól keverjétek meg (külön-külön) és tegyétek a tábla mellé,
ezek lesznek a húzó paklik. Ebből fogtok osztani az első kör elején, a későbbiekben pedig ebből tesztek új
kártyákat a helyszínekre minden kör kezdetén. A húzó paklik mellett hagyjatok helyet az eldobott kártyáknak
is. Ha a húzó pakli elfogy, keverjétek meg az annak megfelelő eldobott paklit, és állítsátok újra játékba.
Öt helyszín található a táblán (fig. 2):
1. a hozzávalók pultja – itt veheted fel az ételekhez szükséges hozzávalókat
2. tűzhely az ablaknál – ahol az ételt elkészítheted
3. ajtó – ahol a beszállítónál becserélhetsz dolgokat
4. tűzhely a falnál – ahol az ételt elkészítheted
5. tálalópult – ahová az elkészült ételt kell letenned
A játék kezdetekor helyezzetek ki kártyákat a tábla mellé (fig. 2):
2 szakács esetén: 4 „hozzávalók” kártya a hozzávalók pultjához, 1-1 „étel” kártya a tűzhelyekhez
3–4 szakács esetén: 6 „hozzávalók” kártya a hozzávalók pultjához, 2-2 „étel” kártya a tűzhelyekhez
5–6 szakács esetén: 8 „hozzávalók” kártya a hozzávalók pultjához, 3-3 „étel” kártya a tűzhelyekhez
Ha ez megvan, osszatok mindenkinek 2-2 lapot a hozzávalók kártyák közül, és helyezzétek a szakácsaitokat
a nyitott ajtóhoz. Válasszátok ki a kezdő játékost, aki magához veszi a kezdő játékos lapot. Most már
indulhat a játék!
A játék célja, hogy minél több és minél nagyobb pontszámú étel kártyát szerezz meg és válts be
lépésekre. Aki átlépi a húszas mezőt és legmesszebb jut az utolsó körben, az nyeri a játékot.
A játék menete:
A játék körökből áll és egy körnek három fázisa van:
1. Az akciójelzők elhelyezése
2. Az akció végrehajtása (hozzávalók beszerzése, főzés, tálalóra helyezés)
3. Felkészülés a következő körre
1. Az akciójelzők elhelyezése
Mielőtt letennétek az akciójelzőiteket, gondoljátok át jól a következőket:
Milyen hozzávalók vannak a kezetekben? Utána nézzétek meg a tűzhelyeknél elhelyezett étel kártyákat!
Milyen hozzávalókkal lehet őket elkészíteni? Hány pontot érnek? Érdemes értük kockáztatni?
Ezek után az akciójelződet arra a helyszínre tedd, ahol akciót szeretnél végrehajtani (fig. 3). A lehelyezett
akciójelzők határozzák meg, hogy hol és milyen sorrendben hajtják végre az akcióikat a szakácsok.
A kezdő játékos lerak egy akciójelzőt az általa választott helyszínre, majd az óramutató járása szerint
következő szakácsok is leraknak 1-1 akciójelzőt. Addig ismételjétek ezt a folyamatot, amíg minden játékos
le nem tette mindhárom akciójelzőjét. Sohasem rakhatsz le egy akciójelzőnél többet, amikor rajtad van
a sor! Minden karikában egy akciójelző lehet, de egy szakácsnak lehet egynél több jelzője ugyanazon a
helyszínen. Amikor ez kész, akkor az első fázisnak ezennel vége, most hajthatjátok végre az akciókat!

2. Az akció végrehajtása
Az a játékos kezd, aki az első helyszín első karikájára rakta az akciójelzőjét. Az akció végrehajtása után
vegye el a helyszínről az akciójelzőjét és tegye maga elé, mert a következő körben ismét szükség lesz rá.
Ezután a második karikán lévő szakács hajtja végre az akcióját és veszi el a korongját… és így tovább.
Fontos: Minden korongért csak egy akció hajtható végre.
A helyszíneken az alábbi sorrendben (fig. 2) kell végighaladnotok és a következőkben leírt akciókat
hajthatjátok végre:
1. helyszín: A hozzávalók pultja
Egy akció lehetővé teszi, hogy az itt található „hozzávalók” kártyák közül tetszőlegesen elvegyél kettőt
(fig. 4). Ha már mind elfogyott, mire sorra kerülsz, akkor sajnos nem volt szerencséd. Javaslat: Ha
olyasmi maradt csak, amire nem volt szükséged, vedd fel bátran és legközelebb tedd az akciójelződet
az ajtóhoz, ahol majd becserélheted.
2. helyszín: Tűzhely az ablaknál
Egy akció lehetővé teszi egy étel kártya felvételét (elkészítését), persze csak akkor, ha a megfelelő
hozzávalókat a kellő mennyiségben be tudod adni (a dobott kártyák paklijára tenni) (fig. 6). Nézd meg
jól a szakács kártyádat! Az ő kezében is van egy hozzávaló, ezért ezt a kártyádat felhasználhatod egy
hozzávalók kártya helyett, hogy megszerezd az étel kártyát (fig. 7). Ezután is megtarthatod a szakács
kártyádat, és a kör során a másik tűzhelynél még felhasználhatod. Egy helyszínen csak egyszer
érvényes és nem használhatod többször ugyanazért az étel kártyáért. Mindegyik étel kártyán egy szám
található – ennyit léphetsz majd, ha a tálalópultnál beváltod. Addig tedd magad mellé.
3. helyszín: Ajtó
Itt becserélheted a hozzávalók kártyádat/kártyáidat, melyekre nincs szükséged. Az akciójelzők
elhelyezése sorrendjében választhattok becserélési lehetőséget. Öt különböző láda van különböző
lehetőségekkel (fig. 5): Lehet cserélni kártyát 1-et 1-re, 1-et 2-re, 2-t 2-re, 2-t 3-ra, 3-at 4-re. Aki az
első mezőre tette az akciójelzőjét ezen a helyszínen, az választ először, hogy hány kártyát cserél be, és
akciójelzőjét ráteszi a megfelelő ládára. Ez azt jelenti, hogy más már nem választhatja ezt a lehetőséget.
Az akciójelzőt ebben az esetben addig kell a ládán hagyni, amíg nem végzett minden játékos ezen a
helyszínen. A hozzávalók kártyákat úgy tudod becserélni, hogy annyi hozzávalók kártyát kell a dobott
paklira dobnod, amennyit a csere ládán lévő első szám mutat, és annyit kapsz helyette a húzó pakliból,
amennyit a második szám mutat.
4. helyszín: Tűzhely a falnál
Itt ugyanazok a lehetőségeid, mint a Tűzhely az ablaknál helyszínen (fig. 6–7) Itt is használhatod a
szakács kártyádat, függetlenül attól, hogy a másik tűzhelynél használtad-e.
5. helyszín: Tálalópult
Az itteni akció lehetővé teszi, hogy leléphető pontokra váltsd az étel kártyán látható számot. Mikor ezen
a helyszínen rád kerül a sor, EGY étel kártyádat tedd a tálcára és lépj előre a szakácsoddal annyi mezőt,
amennyit a kártya mutat (fig. 8). Ha a helyszínen több akciójelzőt is elhelyeztél, és így többször kerülsz
sorra, természetesen újabb ételkártyát helyezhetsz a tálalóra és léphetsz előbbre.
3. Felkészülés a következő körre:
Miután mind az öt helyszínnel végeztetek, készüljetek fel a következő körre:
Töltsétek fel a hozzávalók pultját és a tűzhelyeket a húzó paklikból annyi lappal, amennyit a játékban részt
vevő szakácsok száma meghatároz. Ebben a körben a kezdő szakács (játékos) az előző kezdő szakácstól
(játékostól) balra lévő lesz, ő vegye magához a kezdő játékos kártyát.
A játék vége: A játék abban a körben ér véget, ha egy szakács áthalad a húszas mezőn és szükség szerint
folytatja az elejéről (az egyes mező a 21-es, a kettes mező a 22-es… és így tovább). Az nyer, akinek a
szakácsa messzebb jut a kör végeztével.
A játék tartalma: 1 db játéktábla, 6 db szakács figura, 6 db szakács kártya, 1db kezdő játékos kártya,
3x6 db akciójelző korong, 6x10 db összetevő kártya, 29 db étel kártya

 


Adatok
Gyártó
MARBUSHKA
Cikkszám
MAR09
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra
Hasonló termékek