Minden 25.000 Forintot meghaladó megrendelést INGYEN házhozszállítunk!

KÉRDÉSED LENNE? KERESS MINKET!

+36 30 650 9830info@csacskamesebolt.hu  |  2096. Üröm Fő u. 39.

DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa
DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa
12 990 Ft

DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa

DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa
DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa
DJECO Társasjáték - Zsiráfia - Zirafa
ÜF

Amennyiben kérdésed lenne a termékkel kapcsolatban vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 650 9830-as számon (9:00-17:30) vagy írj nekünk messenger üzenetet a jobb alul található Messenger ikon segítségével!

MEMÓRIA- ÉS EGYENSÚLYFEJLESZTŐ
JÁTÉK
A JÁTÉK CÉLJA: Legyen tiéd a leghosszabb nyakú
zsiráf „elefánt-memóriádnak“ köszönhetően!
Minden játékos kap a kezdésnél egy zsiráf fejet és testet.
A játék folyamán „nyak-részeket“ kell gyűjteni.
A virágos kártyákat képpel lefelé fordítva az asztal közepére
kell helyezni. A soron lévő játékos 2 (néha 3 vagy 4) kártyát
fordít fel. Ha sikerül ugyanolyan virágokat találnia, tehet egy
„nyakat“ a zsiráfjára, ha nem, akkor a kártyák visszafordítása
után a következő játékos jön. Ahogy egy zsiráf eléri a „6 nyak
hosszúságot“, a játék véget ér, és győzött a legmagasabb
zsiráf büszke tulajdonosa.
+++Ha a zsiráfod összedől,építsd gyorsan újra,
nehogy kimaradj a következő körből!

Korcsoport
6 éves kortól
Nem
Unisex
Márka
Várható szállítási idő
2024.04.02
Add le rendelésed eddig!
Boltban azonnal átvehető
12 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 260 Ft
Részletek

Játékszabály magyarul: DJ08599-HU-Zsirafia-Zirafa.pdf

Emlékezet és stratégia egyenlő: Zsiráfia

A Zsiráfia egy memória- és egyensúly érzék fejlesztő játék. A versengés abban folyik, hogy ki szerez  minél több zsiráfnyakat kié  lesz a legmagasabb zsiráf: A memória játékok szabálya szerint

Minden zsiráf azt szeretné, ha ő lenne a legmagasabb.
Ahhoz, hogy hosszú nyakat növesszen, jó sok virágot meg kell ennie!
Ajánlott életkor: 6-99 éveseknek
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 4 zsiráftest, 4 zsiráffej, 19 nyak (11 rövid, 5 közepes, 3 hosszú), 49 kártya,
1 kígyós korong (a haladó változathoz).
A játék lényege: A Zirafa egy memória- és egyensúlyfejlesztő játék. Hogy minél több nyakat szerezz és tiéd
legyen a legmagasabb zsiráf, meg kell találnod a virágpárokat, ahogyan egy memóriajátékban. Ha
megszerezted a nyakat, hozzá kell raknod a zsiráfodhoz úgy, hogy ne dőljön össze.
A játék célja: legyen a tiéd a legmagasabb zsiráf a játék végén!
Előkészületek: Minden játékos kap egy zsiráftestet és -fejet,
melyeket összeilleszt és maga elé tesz. A játékosok megkeverik
az összes kártyát, majd 9 kártyát lefelé fordítva, egy 3x3-as
négyzetbe rendezve az asztal közepére helyeznek. A maradék
kártyából lesz a pakli, melyet oldalra raknak. A nyakakat méret
szerint rendezve, oldalra rakják.
Játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd a kör az óramutató járásával megegyező irányba halad
tovább. A játékosok a saját körükben felfordítanak 2-4 kártyát az asztal közepén lévők közül. A játékosok
először 2 kártyát fordítanak fel.
• Ha a két kártyán ugyanaz a virág látható (azonos szín és forma), a játékos a következőket teheti:
o Húzhat egy nyakat, a virágok számának megfelelően (lásd.: „Nyak húzása”)
1. Tehát húz egy nyakat, a virágok számának megfelelően.
2. Felveszi a felfordított lapokat az asztalról és talonba teszi őket.
3. A megüresedett helyekre új kártyákat rak, lefelé fordítva.
4. Ezután hozzáilleszti a zsiráfhoz a megszerzett nyakat.
o Szerencsét próbálhat, és húzhat egy 3. kártyát.
Ha a 3. kártyán is az előzőkkel megegyező virág látható, húzhat egy (nagyobb) nyakat, vagy ismét
szerencsét próbálhat, és húzhat egy 4. kártyát
Ha a 4. kártyán is az előzőkkel megegyező virág látható, húzhat egy (nagyobb) nyakat.
• Ha a kártyákon különböző virágok láthatók, a játékos
köre véget ér. A játékos a kártyákat visszafordítja és
az eredeti helyükön hagyja őket. Nem húz nyakat, és
a következő játékos jön.
A kör véget ér →
Virágos kártyák:
Egyes kártyákon 1, másokon Ezek a joker kártyák
2 azonos virág látható → bármilyen virágot
helyettesíthetnek →
3 virág = közepes
Nyak húzása: A felfordított kártyákon látható virágok száma határozza meg, milyen nyakat húzhat a
játékos:
2 virág = rövid nyak, 3 virág = közepes nyak, 4 virág vagy több = hosszú nyak.
A zsiráf és a nyak összeillesztése:
Ha egy játékos megszerez egy nyakat, pótolja az asztalról a hiányzó kártyákat, mielőtt a nyakat
hozzáillesztené a zsiráfhoz. Csak ezt követően illesztheti hozzá a nyakat a zsiráfhoz. Ha a zsiráf összedől, újra
kell építeni. A játékos nem kezdheti el a körét, ha a zsiráfja nem áll meg egyedül úgy, hogy az összes elnyert
nyak hozzá van illesztve. Ha a soron következő játékos zsiráfja a kör kezdetén nem áll egyedül, a játékos
kimarad és a következő játékos jön.
A játék vége:
A játék véget ér, ha egy játékosnak sikerül 6 nyakat a zsiráfjához
illeszteni, vagy ha valamelyik nyak (rövid, közepes, hosszú) elfogy. Az
nyer, akinek a legmagasabb a zsiráfja. Döntetlen esetén az a játékos
nyer, akinek a zsiráfja több nyakból áll.
Haladó változat: kígyók!
A zsiráfok félnek a kígyóktól.
Ebben a változatban a játékosok a kígyós koronggal blokkolhatnak egy kártyát.
A játék előkészítésekor a játékosok a kígyós korongot a középső kártyára helyezik.
Kígyós korong
A játékosok:
1/ Nem fordíthatják fel azt a kártyát, amelyiken a kígyós korong van.
2/ A játékosok a saját körük végén, miután visszafordították a felfordított kártyákat, vagy
miután új kártyákkal pótolták a megüresedett helyeket, függőlegesen vagy vízszintesen
mozgatva egy szomszédos kártyára helyezik át a kígyós korongot.


Adatok
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ08599
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra
Hasonló termékek