Minden 25.000 Forintot meghaladó megrendelést INGYEN házhozszállítunk!

KÉRDÉSED LENNE? KERESS MINKET!

+36 30 650 9830info@csacskamesebolt.hu  |  2096. Üröm Fő u. 39.

DJECO Társasjáték - Oszkár és Max - Oscar & Max
DJECO Társasjáték - Oszkár és Max - Oscar & Max
5 960 Ft

DJECO Társasjáték - Oszkár és Max - Oscar & Max

DJECO Társasjáték - Oszkár és Max - Oscar & Max
DJECO Társasjáték - Oszkár és Max - Oscar & Max
ÜF

Amennyiben kérdésed lenne a termékkel kapcsolatban vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 30 650 9830-as számon (9:00-17:30) vagy írj nekünk messenger üzenetet a jobb alul található Messenger ikon segítségével!

Emlékezet + szerencse = győzelem!
Oszkárnak, a dzsungel királyának össze kell gyűjtenie az összes alattvalóját. De a zebrák, vízilovak és papagájok nem válaszolnak a hívására... Segíteni kellene Oszkárnak megtalálni minél több állatot, és vigyázni Maxra, a huncut majomra, aki bajt okozhat. A jó szerencse és a jó memória fontos a játékban. Izgalmas társasjáték.

Tartalma:

1 játékmező
37 fafigura (10 zebra, 10 víziló, 10 papagáj, 6 Oscar, az oroszlán, 1 Max, a majom)
1 db útmutató füzet
Doboz méretei: 10,5 x 21,5 x 4 cm

Tervezte: Karin Hatling és Lucie Brunelliére
Korcsoport
4 éves kortól
Nem
Unisex
Márka
Várható szállítási idő
2024.11.01
Add le rendelésed!
Boltban azonnal átvehető
5 960 Ft
A vásárlás után járó pontok: 119 Ft
Részletek

Játékszabály magyarul: DJ08575-HU-Oscar-es-Max.pdf

 

Djeco társasjáték – Oszkár & Max Cikkszám: DJ08575
Ajánlott életkor: 4-99 éves korig
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 1 „dzsungel” tábla, 10 „zebra” korong, 10 „víziló” korong, 10 „papagáj”
korong, 6 „Oszkár, az oroszlán” korong és 1 „Max, a majom” korong
A játék célja: a lehető legtöbb állatot összegyűjteni.
Előkészületek: Az állatkorongokat képpel lefelé
szétterítjük az asztalon, a játékosok előtt. A
játéktáblát a korongok mellé helyezzük.
A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd, majd
az óramutató járása szerint folytatódik a játék. A
játékos kiválaszt egy korongot, rámutat az ujjával és megtippeli, hogy melyik állat rejtőzik a
korong túloldalán: egy zebra, egy víziló vagy egy papagáj…majd megfordítja a korongot:
• Ha a játékos eltalálta az állatot: szuper, elveheti a korongot és maga elé teheti. Ezután a
következő játékos jön.
• Ha a játékos nem találta el az állatot: kár…de még nincs minden veszve! A játékos a
dzsungeltábla közepére helyezi a korongot képpel lefelé. A további állatkorongokat is
középre kell majd (az előző korongra) rátenni.
• Ha a megfordított korongon Oszkár, az oroszlán látható: vajon az állatok királyának is
olyan a memóriája, mint az elefántnak? A játékos leteszi Oszkárt a dzsungeltábla szélén
látható körök egyikére. Ezután megpróbálhatja a tábla közepén tornyosuló
állatkorongokat megnyerni (ha éppen nem üres középen…) Megfogja a legfelső
korongot, megtippeli, melyik állat van rajta,
majd megfordítja:
- ha eltalálta, övé a korong és folytathatja
ugyanígy a következő állatkoronggal. Amikor
egy játékos téveszt, visszarakja az adott
korongot, és a következő játékoson a sor.
- ha a megfordított korongról Max „ugrik elő”:
bizony kitör a káosz. Max ugyanis viszályt szít, így az állatok szétszélednek: a
dzsungeltábla korongjait újra szét kell teríteni az asztalon, természetesen fejjel
lefelé…Ezután a következő játékos jön.
A játék vége: A játék véget ér, ha elfogynak az asztalról a korongok, vagy ha mind a 6
oroszlán elfoglalta helyét a dzsungeltáblán. Mindenki megszámolja a korongjait. Nyertes,
aki a legtöbb korongot gyűjtötte.


Adatok
Anyaga
Fa, keménykarton
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ08575
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra
Hasonló termékek