DJECO Társasjáték - Szépséges tündér

DJECO Társasjáték - Szépséges tündér
DJECO Társasjáték - Szépséges tündér
DJECO Társasjáték - Szépséges tündér
DJECO Társasjáték - Szépséges tündér

Memorizálásra és gondolkodásra késztető tündéres társasjáték lányoknak.

A tündérek versengenek, hogy kinek sikerül a leggyorsabban összegyűjtenie a kellékeket, hogy visszatérhessen a várba. Aki a legjobban figyel és jól válsztja meg az útvonalát, koronával, nyakékkel, kézitáskával, legyezővel a varázslatos hintón térhet vissza a várba. Annyi tündérmesét találhatnak ki játékosaink a társasjáték mellé, amennyire a fantáziájukból futja.

A doboz tartalma: 

  • 1 db játéktábla
  • 4 db tündértábla
  • 20 db hangjegyzseton
  • 1 db dobókocka
  • 2 db bábu

Doboz méret: 21,5 x 21,5 x 4 cm

Ajánlott életkor: 5 - 10 éves korig


Görgess tovább és tudj meg még többet a termékről!

5 690 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Adatok
Vélemények
Letöltések
Részletek

Játékszabály magyarul: DJ08456-HU-Szepseges-Tunder-Fee-toibelle.pdf

A játék előkészítése: A játékosok tegyék középre a játéktáblát, válasszanak egy tündérbábut és
tegyék a tábla közepére, a várba. Helyezzék maguk elé a tündértáblájukat. A hangjegy zsetonokat
véletlenszerűen helyezzék el a táblán jelölt helyeken úgy, hogy a hangjegy kép látszódjon.
Megjegyzés 1: A játékosok nem nézhetik meg a zsetonok hátulját a táblára rakáskor!
Megjegyzés 2: Ha 2 vagy 3 tündér játszik, akkor vegyünk ki 1, vagy 2 tündértáblát és a hozzájuk
tartozó zsetonokat a játék megkezdése előtt. Ebben az esetben maradnak üres hangjegyhelyek a
táblán.
A játék menete: A játékosok az óramutató járásával ellentétes irányban követik egymást.
A legfiatalabb tündér kezd. Dobjon a kockával, és mozgassa a bábuját tetszőleges irányban az
útvonalon. Ha a mezőn, amire lépett egy hangjegy zsetont talál, akkor fordítsa meg (ha akarja), és
mutassa meg a többi játékosnak.
Lehetőségek:
 ha a zseton megegyezik az egyik hiányzó tárggyal a tábláján, akkor a zsetont helyezze el rajta.
Ezután dobjon újra a kockával.
 ha a zseton nem egyezik (mert a tárgy nem megfelelő színű), tegye vissza a helyére a játéktáblán,
hangjeggyel felfelé fordítva. Ezután a következő játékos dobjon a kockával.
 ha a zseton egy hintót ábrázol:
- ha a tündértábla már teljes, ami azt jelenti, hogy a játékos az összes zsetonját
összegyűjtötte a táblájára, akkor a hintó zsetont helyezze a táblájára. Ezután dobjon újra a
kockával és siessen visszatérni a kastélyba.
- ha a tündértábla még hiányos, nem veheti fel a zsetont. Helyezze vissza a helyére a táblán
hangjegy jellel felfelé. Ezután a következő játékos dob a kockával.
 ha a mezőn egy narancssárga hullócsillagra lépett, akkor dobjon újra a kockával.
 ha a mező, amire lépett üres, nem történik semmi, a következő játékos folytatja a játékot.
Megjegyzés 3: Két tündér sosem foglalja el ugyanazt a helyet. Ha a mezőn már áll egy tündér, a
második játékosnak másik útvonalat kell választania.
Megjegyzés 4: Nem lehet megváltoztatni a lépés irányát, vagyis a kidobott számot egy irányban
kell végiglépni.
Megjegyzés 5: A játék során, nem kell, hogy megfordítsa a hangjegy zsetont a játékos. Ha
emlékszik arra, hogy egy már felfedett zseton nem az ő színéhez tartozik, akkor ne mutassa meg az
ellenfeleinek újra.
Megjegyzés 6: Ha a játékos nagyobb értéket dobott, és az útvonala zsetonon halad keresztül,
dönthet úgy, hogy megáll a zsetonon.
Ki nyer? Az első tündér, aki a hintóján visszatér a várba a négy tartozékkal, megnyeri a játékot.

Adatok
Korcsoport
5 éves kortól
Gyártó
DJECO: Toys
EAN
3070900084568
Brand
DJECO: Toys
Cikkszám
DJ08456
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Letöltések